Hem

Avancerad sökning

Ambulansforum®

Ett virtuellt nätverk för den prehospitala akutsjukvården

Gå direkt till innehåll

Medidyne
Antal besök: idag 949, vecka 949, månad 19.545      Besök sedan 5 februari -97 3.172.633 Besök sedan 5 februari -97      förra: dagen 936, veckan 6.830, månaden 30.658

NILSSON SPECIAL VECHICLES - Svensk kvalite och säkerhet!  Laerdal - helping save lives!  Pensi Rescue Oy produkter    Spencer  Samariten Ambulans AB 
RSS webbfeed av Ambulansforums nyheter PPPRESS  Till Danmarks prehospitala portal   Till Norges prehospitala portal  To UK Ambulance Forum  • Hem  • Nyheter  • Bilder  • Bloggar  • Länkar  • Novisen  • Arkiv  • Om oss

• Forumindex ‹ Radannonser ‹ Arbetsmarknad
  • Ändra textstorlek
  • Utskriftsvänlig version
  • FAQ
  • Bli medlem
  • Logga in
RMSI is looking for adventurous professionals

HLR-instruktörer extrajobb

Här kan registrerade användare annonsera efter jobb alternativt erbjuda jobb.

Moderator: webmaster

Besvara
4 inlägg • Sida 1 av 1

HLR-instruktörer extrajobb

Inläggav Filibastis » 10/3 2008 16:08

Är du behörig HLR-instruktör, vuxen och/eller barn, har ambulansvana, och är boende i Västra götalandsregionen?
Är du duktig på att undervisa "lekmän" i HLR och övrig första-hjälpen, efter ett färdigt utbildningsprogram?
Är du dessutom intresserad av att arbeta extra vid sidan av ditt ambulansjobb?
Skicka mig gärna ett mail,

mikael.lundgren@l-c.se
Filibastis

• Webbplats

Re: HLR-instruktörer extrajobb

Inläggav Lipton » 13/3 2008 19:30

Jag trodde HLR-instruktörer alltid arbetade efter ett färdigt utbildningsprogram?
Det handlar inte om att jag skall ändra din åsikt, eller du min. Det handlar om att jag skall förstå din och du min så att vi tillsammans kan utvecklas och lära av varann!
Användarvisningsbild
Lipton

• Webbplats

Inläggav Filibastis » 13/3 2008 22:24

Javisst...men jag vill ha instruktörer som även undervisar i övrig första-hjälpen, och där finns det ju utrymme för kreativitet. När man undervisar genom oss, följer man ett av oss utarbetat utbildningsprogram avseende första-hjälpenåtgärder vid andra tillstånd än hjärtstopp. HLR-delen följer HLR-rådets riktlinjer.
Några andra frågor? Jag är bl a insatt i amerikansk politik, om du kanske även vill fråga något om det...
Filibastis

• Webbplats

Inläggav AMBASS » 14/3 2008 21:25

Filibastis skrev:Javisst...men jag vill ha instruktörer som även undervisar i övrig första-hjälpen, och där finns det ju utrymme för kreativitet. När man undervisar genom oss, följer man ett av oss utarbetat utbildningsprogram avseende första-hjälpenåtgärder vid andra tillstånd än hjärtstopp. HLR-delen följer HLR-rådets riktlinjer.
Några andra frågor? Jag är bl a insatt i amerikansk politik, om du kanske även vill fråga något om det...

Hej!

I vilken nivå ligger ersättningen? Jag hoppas att John McCain tar hem valet! Vem hejar du på?

(AMBASS)
Blood Will Tell
Användarvisningsbild
AMBASS

Besvara
4 inlägg • Sida 1 av 1

Återgå till Arbetsmarknad