Whosever here ??

Här kan du deltaga i diskussion om hur vi utvecklar ambulanscommunityn m m.

Moderator: prehospital

Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
K.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Whosever here ??

Inlägg av K. » 15/3 2004 11:26

:D Hej ! :mrgreen: Får en USK som :oops: inte arbetat på Ambulansen :cry: :evil: skriva här :?:
Senast redigerad av K. 15/3 2004 12:34, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild
webmaster
Sajt Admin
Kontakt:

Klart du får skriva

Inlägg av webmaster » 15/3 2004 11:31

Självklart du får skriva. Det håller ju forumet levande :P

Gäst
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

c

Inlägg av Gäst » 15/3 2004 19:15

Som inte ens är färdig USK då? 8)

Användarvisningsbild
webmaster
Sajt Admin
Kontakt:

Det är väl inget hinder....

Inlägg av webmaster » 15/3 2004 20:25

Jag förstår inte din fråga. Vi har väl yttrandefrihet som gäller alla oavsett om man usk eller inte....

Om där är något du vill diskutera kring den prehospitala akutsjukvården så är du välkommen oavsett utbildning och/eller anställning...

Anonymous

Inlägg av Anonymous » 15/3 2004 20:27

okj då USK å stålt (ett år kvar), får jag skriva här? :D

Användarvisningsbild
Wernvik
Moderator
Kontakt:

Inlägg av Wernvik » 15/3 2004 21:43

Medic skrev:okj då USK å stålt (ett år kvar), får jag skriva här? :D
Detta forum är ju öppet för alla som har intresse av prehospital vård så varför inte?
Johan Wernvik
Moderator
http://www.ambulansservice.se

Anonymous

Inlägg av Anonymous » 19/3 2004 1:29

Wernvik skrev:
Medic skrev:okj då USK å stålt (ett år kvar), får jag skriva här? :D
Detta forum är ju öppet för alla som har intresse av prehospital vård så varför inte?
Nä bara hakade på vem som fick :D

Skriv svar