PRAO!!!!

Här diskuteras allt som inte passade i de andra områdena, men som berör den prehospitala akutsjukvården.

Moderator: Wernvik

Patrick

PRAO!!!!

Inlägg av Patrick » 23/9 2005 21:01

Hej!
Jag är en kille i 8:an i Kil (2mil utanför Karlstad), Värmland, Sverige :lol: . Jag ska praoa under vecka 12 till våren och undrar om man kanske skulle kunna få praoa på en ambulansstation? Och vad man tex får göra då? Ska prata med min SYO nån dag nästa vecka men det är väl lika bra att fråga er som kanske också vet så ja slipper å vänta så länge! :D

Användarvisningsbild
Wernvik
Moderator
Inlägg: 776
Blev medlem: 12/3 2004 21:08
Ort: Anderstorp
Kontakt:

Inlägg av Wernvik » 23/9 2005 21:41

Hej Patrick

Vi skulle gärna vilja att ni söker bland gamla inlägg innan ni lägger in nya trådar. Detta så att vi inte ska få för många trådar om samma sak. Mycket finns redan besvarat tidigare. Bifogar några tidigare trådar som kan vara intressanta i ditt fall.

viewtopic.php?t=154

viewtopic.php?t=625

viewtopic.php?t=443
Johan Wernvik
Moderator
http://www.ambulansservice.se

Patrick

Inlägg av Patrick » 25/9 2005 22:51

Varför ska du alltid krångla till det?

1. Varför kan man inte skapa nya trådar och sedan kasta dom när man har fått veta vad man behöver veta?!

2. Och vad spelar det för roll???? Går servern segare?? :evil:

Användarvisningsbild
Wernvik
Moderator
Inlägg: 776
Blev medlem: 12/3 2004 21:08
Ort: Anderstorp
Kontakt:

Inlägg av Wernvik » 26/9 2005 8:34

Patrick skrev:Varför ska du alltid krångla till det?

1. Varför kan man inte skapa nya trådar och sedan kasta dom när man har fått veta vad man behöver veta?!

2. Och vad spelar det för roll???? Går servern segare?? :evil:
För att jag älskar att krångla till det.

1. Många tröttnar på att svara på samma fråga gång på gång. Varför kan man inte lika gärna läsa svaret när någon annan ställt samma fråga? Dessutom har ingen, mig veteligen, tagit bort en tråd när man fått svar på sin fråga.

2. Folk tröttnar på att svara på samma fråga och när någon vill leta info på sidan så är det mycket svårare att få fram relavant infp om man måste läsa i mängder med trådar i ställe tfär att hitta det man söker i några få trådar.
Johan Wernvik
Moderator
http://www.ambulansservice.se

Skriv svar