HLR-instruktörer extrajobb

Här kan registrerade användare annonsera efter jobb alternativt erbjuda jobb.

Moderator: webmaster

Filibastis

HLR-instruktörer extrajobb

Inlägg av Filibastis » 10/3 2008 15:08

Är du behörig HLR-instruktör, vuxen och/eller barn, har ambulansvana, och är boende i Västra götalandsregionen?
Är du duktig på att undervisa "lekmän" i HLR och övrig första-hjälpen, efter ett färdigt utbildningsprogram?
Är du dessutom intresserad av att arbeta extra vid sidan av ditt ambulansjobb?
Skicka mig gärna ett mail,

mikael.lundgren@l-c.se

Lipton

Re: HLR-instruktörer extrajobb

Inlägg av Lipton » 13/3 2008 18:30

Jag trodde HLR-instruktörer alltid arbetade efter ett färdigt utbildningsprogram?

Filibastis

Inlägg av Filibastis » 13/3 2008 21:24

Javisst...men jag vill ha instruktörer som även undervisar i övrig första-hjälpen, och där finns det ju utrymme för kreativitet. När man undervisar genom oss, följer man ett av oss utarbetat utbildningsprogram avseende första-hjälpenåtgärder vid andra tillstånd än hjärtstopp. HLR-delen följer HLR-rådets riktlinjer.
Några andra frågor? Jag är bl a insatt i amerikansk politik, om du kanske även vill fråga något om det...

Användarvisningsbild
AMBASS
Inlägg: 1395
Blev medlem: 21/3 2004 22:59
Ort: Stockholm - London

Inlägg av AMBASS » 14/3 2008 20:25

Filibastis skrev:Javisst...men jag vill ha instruktörer som även undervisar i övrig första-hjälpen, och där finns det ju utrymme för kreativitet. När man undervisar genom oss, följer man ett av oss utarbetat utbildningsprogram avseende första-hjälpenåtgärder vid andra tillstånd än hjärtstopp. HLR-delen följer HLR-rådets riktlinjer.
Några andra frågor? Jag är bl a insatt i amerikansk politik, om du kanske även vill fråga något om det...
Hej!

I vilken nivå ligger ersättningen? Jag hoppas att John McCain tar hem valet! Vem hejar du på?

(AMBASS)
Blood Will Tell

Skriv svar