Filminspelning med Ambulans

Detta är området för föreningar och andra ideella organisationer med anknytning till ambulanssjukvården.
Anonymous

Filminspelning med Ambulans

Inlägg av Anonymous » 27/3 2006 11:02

Jag studerar för närvarande på Dramatiska Institutets filmlinje. Vi ska spela in en kortfilmsövning vecka 14 i Stockholm och skulle behöva komma i kontakt med någon som har en ambulans eller har en kontakt till någon som har en.
Vår film handlar om en våldtäkt och vi behöver ambulansen till två klipp. Ett där man ser ambulansen lämna parken och ett där vi ser vårt offer läggas in i vårdutrymmet.
Inspelningen med ambulansen är tänkt att äga rum tisdag 4:e April kväll/natt. För oss är det jätteviktigt att vi får med en ambulans i filmen eftersom det ger filmen en kuslig verkligetskänsla. Vi har en väldigt liten budget men kan såklart betala litegrann för det här eftersom det är enormt viktigt för filmen. När det gäller tider och villkor så är vi såklart
väldigt anpassningsbara eftersom det är så viktigt för oss att kunna ordna det här.
Så om någon har några tips eller rentav har en ambulans och kan tänka sig att hjälpa oss är det bara att höra av sig direkt till mig.

Joel Burman
Tel: 08-555 721 16
Mobil: 0706-633 394
Mail: joel.burman@student.draminst.se

Eller i den här tråden. Tack på förhand!
/Joel Burman
Filmproducentstuderande
Dramatiska Institutet

Edit: Vi behöver inte en akutambulans utan vi klarar oss med en transportambulans.

magill
Inlägg: 265
Blev medlem: 11/9 2005 20:38
Ort: Norrköping
Kontakt:

Re: Filminspelning med Ambulans

Inlägg av magill » 4/11 2009 18:17

Om någon annan letar går det bra att PM:a mig, eller maila så kanske jag kan hjälpa dig. Har varit med i en kortfilm tidigare. Mailadress finns på min sida, adress enligt nedan.

Användarvisningsbild
Killeisthlm
Inlägg: 250
Blev medlem: 16/7 2004 12:42
Ort: Stockholm

Re: Filminspelning med Ambulans

Inlägg av Killeisthlm » 5/11 2009 6:55

Hej!
jag försökte att skicka e-post till dig, men det studsade.
Hör av dig till mig så löser vi detta.

Ha en underbar dag!
Driftledare, Huvudinstruktör, Instr HLR S-HLR, Kvm, Personskyddsvakt, MIC

magill
Inlägg: 265
Blev medlem: 11/9 2005 20:38
Ort: Norrköping
Kontakt:

Re: Filminspelning med Ambulans

Inlägg av magill » 5/11 2009 8:05

...och jag försökte skicka PM till dig, men det kom aldrig iväg. Men prova att maila ringarne[snabela]hotmail.com

reeta
Inlägg: 1
Blev medlem: 9/9 2014 12:46

Re: Filminspelning med Ambulans

Inlägg av reeta » 9/9 2014 13:33

de är ju inte så att man använder hela handen på bröstkorgen på barnet. Pek-lång finger så kan du inte göra så jätte mycke skada. 8)
You can join us for best Pass4sure C2070-581 exam & oracle training solutions. Our Curry College contains all those materials you want to VMWARE exam The Johns Hopkins University

Skriv svar