Södertälje Sjukhus

Här diskuteras allt som inte passade i de andra områdena, men som berör den prehospitala akutsjukvården.

Moderator: Wernvik

Linda
Inlägg: 229
Blev medlem: 10/12 2004 23:10

Södertälje Sjukhus

Inlägg av Linda » 4/12 2006 17:02

Någon som jobbar/jobbat på Södertälje sjukhus ?

Hur är ingångslönen för usk resp. ssk där ?
Arbetstider i genomsnitt ?

ja berätta gärna så mycket du kan, tacksam för det minsta lilla då jag ev. börjar jobba där om några månader.

Linda
Inlägg: 229
Blev medlem: 10/12 2004 23:10

Inlägg av Linda » 5/12 2006 10:14

det är alltså ingen som varit i kontakt med södertälje sjukhus ??

klerty

Inlägg av klerty » 5/12 2006 12:26

Hej Linda, borde inte din framtida arbetsgivare själv kunna svara på detta, typ avd.chef?

Om inte kan du ju ta kontakt med vårdförbundet, dom vet nog vad det är som är aktuellt i detta fall. Jag vet att det också på deras hemsida finns statistik för genomsnittliga löner men det är ju baserat på hela landet.

Linda
Inlägg: 229
Blev medlem: 10/12 2004 23:10

Inlägg av Linda » 5/12 2006 14:24

klerty skrev:Hej Linda, borde inte din framtida arbetsgivare själv kunna svara på detta, typ avd.chef?

Om inte kan du ju ta kontakt med vårdförbundet, dom vet nog vad det är som är aktuellt i detta fall. Jag vet att det också på deras hemsida finns statistik för genomsnittliga löner men det är ju baserat på hela landet.
Jag vill höra ifrån de som själva arbetat där hur de trivdes etc och det är inget som en avd. chef kommer uttala sig om!
Hade jag hittat den information jag önskat hade jag således inte startat en tråd här !

Skriv svar