Påminnelse - BLÅLJUS!

Här diskuteras allt som inte passade i de andra områdena, men som berör den prehospitala akutsjukvården.

Moderator: Wernvik

Kommer du titta på premiären ikväll?

Omröstningen slutade 22/9 2005 11:26

Ja
10
100%
Nej
0
Inga röster
Kanske
0
Inga röster
 
Antal röster: 10

agentanka
Inlägg: 91
Blev medlem: 21/9 2005 11:21

Påminnelse - BLÅLJUS!

Inlägg av agentanka » 21/9 2005 11:26

Hej!

Tänkte vara lite småsnäll och skicka en påminnelse till alla som önskar se den nya serien "Blåljus".

Den börjar ikväll klockan 22.00 på TV3.
Därefter kommer den sändas varje onsdag 22.00.

Jag kommer vara bänkad ikväll =)

Jimmy Olsson

Inlägg av Jimmy Olsson » 21/9 2005 13:58

Det kan du ge dig på! ; ) Ett mycket spännande program enligt mig. (Som inte har upplevt något liknande tidigare) Jag pluggar än så länge. Så jag tycker det ska bli jätte intressant. Folk som jobbar/har jobbat inom yrket i flera år kanske bara är less på att se olyckor och jobbarkläderna etc.. :roll:

Vem vet. Andra kanske tycker som jag. :wink:

agentanka
Inlägg: 91
Blev medlem: 21/9 2005 11:21

Inlägg av agentanka » 21/9 2005 14:23

Jimmy Olsson skrev:Det kan du ge dig på! ; ) Ett mycket spännande program enligt mig. (Som inte har upplevt något liknande tidigare) Jag pluggar än så länge. Så jag tycker det ska bli jätte intressant. Folk som jobbar/har jobbat inom yrket i flera år kanske bara är less på att se olyckor och jobbarkläderna etc.. :roll:

Vem vet. Andra kanske tycker som jag. :wink:
Less blir man nog ibland inom vilket yrke som helst, men jag tror inte det finns något annat jobb (än blåljusorganisationen) som är så varierande.
Skulle väl vara väktare då?!

Ang. programmet så tror jag det blir en bra serie att följa.
Hoppas på det bästa bortsett från Reality tv (Viasats utbud) där detta skildras i varje program på något sätt.

Användarvisningsbild
242tic
Inlägg: 46
Blev medlem: 15/6 2004 1:42
Ort: Stockholms län

Inlägg av 242tic » 21/9 2005 15:50